tisdag 22 februari 2011

Rea är ett magiskt ord

Imorgon börjar den årliga bokrean och det finns en hel del trevliga böcker med i reakatalogerna. Bland annat kan man köpa Vargbröder-böcker, House of Night-böcker, Tam-böcker, Twilight-böcker, Varulv möter drake, Lilla spöket Laban, Taynikma-böcker, Daisy Meadows älvböcker, Drakologi, Kalla kårar-böcker, och massor med annat skoj!

Jag har siktat in mig på John Bauser förtrollande sagovärld, en stor samlingsbok som jag tror att jag kommer att ha framme så att alla kan få njuta av de underbara bilderna och sagorna. Jag kommer antagligen även att köpa del 3 i serien Svärdets väktare: Nekormantikerns födelse av Nick Perumov en vuxenfantasy som är sanslöst välskriven.

Har du planerat köpa något spännande?

1 kommentar:

  1. Såg en bok om Shakespeare jag blev sugen på men nu minns jag inte var det var. Har bara sett den i en katalog.

    SvaraRadera